[vc_row][vc_column][vc_column_text]

باتری یو پی اس چيست ؟

دستگاه یو پی اس ( ups ) از اجزایی مانند باتری ، یکطرفه کننده شارژ یا مبدل جریان متناوب به جریان مستقیم ، مبدل جریان مستقیم به متناوب یا INVENTER و شارژر تشکیل شده است.

همانطور که می دانید دستگاه یو پی اس ( ups ) دستگاهی برقی می باشد که  به منظور تامین دائم انرژی برای دستگاه‌های مصرف کننده برق طراحی گردیده است که  به اختلالات موجود در شبکه و قطع  و وصل برق  بسیارحساس بوده و به دلیل حساسیت های بسیار بالا به قطعی و نوسانات برق مجموعه های درمانی و بیمارستانی ، مخابراتی ، کامپیوتری و غیره ، از تجهیزات موردنیاز این مجموعه ها  می‌باشند. تغییراتی همچون افزایش یا کاهش ناگهانی ولتاژ، انواع اعوجاج لحظه ای یا دایم، تغییر فرکانس، از نمونه   مشکلات ایجاد شده بر روی شبکه‌ برق شهری هستند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی ودستگاه های تولید شده ودقت وحساسیت های بالای آنها وکاربرد های خاص و ویژه خود خود به  تجهیزاتی همچون منبع تغذیه بدون هیچ گونه وقفه ای نیاز دارند تا ولتاژ و فرکانس ثابت و قابل اطمینان را تامین نماید.

UPS ها برای مقابله با مشکلات برق AC سیستم ها طراحی و ساخته می شوند. UPS ها می توانند برای مثال برای حفاظت رایانه شخصی معمولی در محدوده از چند صد ولت آمپر VA تا چند میلیون ولت آمپر  برای مراکز مخابراتی و رایانه ای و صنعتی بزرگ طراحی، ساخته و به بازار عرضه شوند. وجود باتری یو پی اس در یک سیستم UPS این اطمینان را در سیستم ایجاد می کند که در صورتی که جریان برق قطع گردد، وظایف  یو پی اس به درستی ادامه خواهد یافت.یک UPS بدون باتری هیچ وقت درست کار نمی کند. در واقع وظیفه باتری UPS ها ذخیره سازی انرژی جریان برق است  که درحین قطعی برق انرژی لازم را برای یوپی اس فراهم میکند. باتری های یو پی اس ها در سه مدل طول عمر زیاد ، متوسط و کم تولید می شوند.

همچنین بخوانید  هشدار ‫سيسکو برای به‌روزرسانی رورترهای سری ASR 9000

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”12236″ img_size=”350*400″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

باتری یو پی اس برندهای معتبر :

    باتری یو پی اس Leoch
    باتری یو پی اس CSB
    باتری یوپی اس Narada
    باتری یوپی اس Panasonic
    باتری یوپی اس Saft
    باتری یو پی اس Sail
    باتری یوپی اس fiamm
    باتری یو پی اس Long
    باتری یوپی اس yuasa
    باتری یو پی اس Hitaco
    باتری یو پی اس PowerSonic

باتری یو پی اس | باطری یو پی اس | باتری ups | باطری ups |

ups batrri

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

جهت تماس با مشاورین به صفحه تماس مراجعه فرمایید.

در شبکه های مجازی اینستاگرام و تلگرام نواندیشان شبکه چکاد را دنبال نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]